Kampanie AdWords

Kampanie Google AdWords są najmniej inwazyjną formą reklamy internetowej, jednocześnie są najlepiej oceniane przez statystycznych internautów – czyli przez Twoich klientów. Dzięki rozpoczęciu kampanii Google AdWords możesz jeszcze tego samego dnia być pierwszy w Google, a na Twoją stronę wejdą setki nowych klientów! Jak wielu? Tylko Ty decydujesz.

Enterso pomoże Ci w prowadzeniu kampanii AdWords przejmując wszystkie kłopotliwe czynności z nią związane, Tobie pozostawiając tylko jedno zadanie – sprzedaż swoich produktów. O klientów na stronie już nie musisz się martwić. Jako, że prowadzenie kampanii AdWords jest usługą ciągłą, Enterso oferuje Ci wygodny, korzystny sposób rozliczenia w pełni uzależniony od tego, ile Ty chcesz wydać. To Ty decydujesz, jakie koszta chcesz ponieść, a co za tym idzie, ilu chcesz pozyskać nowych klientów.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza, aby określić, jak najlepiej założyć Twoją własną Kampanię AdWords! Chętnie odpowiemy na Państwa pytania, pozostajemy do dyspozycji na czacie online lub poprzez formularz kontaktowy!

Wypełnij formularz !

Czym jest Google AdWords ?

Aby w łatwy sposób zrozumieć, czym jest Google AdWords, należy wpisać w wyszukiwarce internetowej dowolne hasło (np. “kurtka zimowa”) i przyjrzeć się wynikom wyszukiwania. Zauważyłeś, że na samej górze strony znajdują się linki oznaczone jako “Reklama”?

Te wyniki wyszukiwania, będące linkami przekierowującymi do stron internetowych, są efektem reklamy na daną frazę kluczową. Jest to możliwe właśnie dzięki korzystaniu z Google AdWords.

System aukcyjny jako podstawa AdWords

Na czym on polega? Z uwagi na fakt, że powierzchnia reklamowa jest ograniczona, a firm chcących umieścić na niej swoją ofertę nie brakuje, Google wprowadziło system aukcyjny. Przeprowadzone licytacje trwają dosłownie ułamek sekundy, a wygrywają je ci, którzy dadzą najwięcej. To właśnie linki do ich stron znajdą się na szczycie wyników wyszukiwania.

Dlaczego powinieneś rozważyć korzystanie z Google AdWords?

Zastanawiasz się, na czym polega sukces Google AdWords? Kluczem do niego jest fakt, że reklamy wyświetlają się osobom, które w danym momencie szukają w Internecie konkretnego produktu lub usługi. Tak więc reklamy ukazujące się w wynikach wyszukiwania są bezpośrednią odpowiedzią na pytanie potencjalnego klienta.

W których branżach linki sponsorowane sprawdzają się najlepiej? Głównie w takich, w których dobór konkretnej grupy docelowej może sprawiać problem, czyli np. w firmach zajmujących się krawiectwem, wynajmem rowerów czy serwisem RTV.

Tego typu usługi w dużej mierze polegają na pewnej przygodności: zwykle to przypadek sprawia, że decydujemy się z nich skorzystać. Nie jesteśmy w stanie zaplanować, kiedy podrze nam się sukienka czy popsuje telewizor, dlatego też określenie grupy docelowej na podstawie wieku, płci czy zainteresowań nie przyniesie oczekiwanych efektów.

W momencie zdarzenia logiczne jest skorzystanie przez użytkownika z wyszukiwarki internetowej w celu znalezienia interesującej go oferty. Wysoka pozycja linku do Twojej strony w wynikach wyszukiwania może pomóc zdobyć Ci nowego klienta.

Aby zagwarantować sobie sukces i ruch na stronie, konieczna jest uprzednia analiza i określenie konkretnych słów czy fraz, za pomocą których potencjalny klient szuka w Internecie konkurencyjnych firm. Ich właściwa definicja sprawi, że będziesz w stanie wykorzystać potencjał Google AdWords do maksimum.

Dlaczego Enterso?

Jesteśmy entuzjastami innowacji w branży IT, stawiającymi na rozwój i regularnie uczestniczącymi w szkoleniach i konferencjach. Z chęcią wprowadzamy w życie nowe rozwiązania, zamieniając nasze działania w sukces naszych klientów.

Co da Ci Google AdWords?

Wykorzystanie Google AdWords do rozszerzenia działań marketingowych prowadzonych przez Twoją firmę ma wiele zalet, a trzy najważniejsze spośród nich to:

  • zwiększenie widoczności Twojej oferty i firmy w Internecie,
  • pojawienie się Twojej oferty w wynikach wyszukiwania użytkowników, którzy chcą skorzystać z usług świadczonych między innymi przez Twoją firmę,
  • poszerzenie grona Twoich klientów.

Google AdWords - co może Ci zaoferować?

Wymienienie możliwości, które zyskasz dzięki korzystaniu z systemu reklamowego Google AdWords, zajęłoby bardzo dużo czasu, dlatego pozwól, że ograniczymy się do pięciu najważniejszych:

Reklama tekstowa

Reklama tekstowa jest najpopularniejszą opcją kampanii. Wynika to głównie stąd, że jest ona również najbardziej podstawową opcją, z której korzysta praktycznie każdy specjalista AdWords.

Na czym polega reklama tekstowa? Działa ona w oparciu o system aukcyjny, o którym wspomnieliśmy nieco wyżej. W momencie wpisania w wyszukiwarce określonego zapytania przez internautę Google przeprowadza niesamowicie szybką licytację (trwa ona dosłownie ułamek sekundy), aby w rezultacie wyświetlić mu najlepsze linki w postaci reklamy. Nie są one jednak przypadkowe: algorytm Google dba o to, aby były jak najbardziej dopasowane do zapytania i ab mieściły się w budżecie ustalonym przez firmę.

Tym oto sposobem użytkownik na samej górze wyników wyszukiwania widzi reklamę oraz towarzyszący jej link w formie nagłówka, którego kliknięcie skutkuje przeniesieniem na stronę internetową firmy, która wygrała licytację.

Reklama graficzna

Reklama graficzna to opcja kampanii umożliwiająca wyświetlanie reklamy w formie grafiki na stronach internetowych. Co ważne, strony te muszą być zgodne tematycznie z Twoją działalnością, czyli np. jeśli zajmujesz się wynajmem rowerów, Twoja reklama może zostać umieszczona na portalach poświęconych fanom kolarstwa czy też publikującym dokładne mapy ścieżek rowerowych w okolicy.

Istotnym udogodnieniem jest możliwość precyzyjnego targetowania reklamy na internautów o określonej płci, wieku, miejscu zamieszkania czy nawet zainteresowaniach. Dzięki temu masz pewność, że grafika wyświetli się Twoim potencjalnym klientom. Co więcej, AdWords pozwala na samodzielny wybór witryn internetowych, a nawet aplikacji mobilnych czy filmów wideo, które chcesz wykorzystać w swojej kampanii.

Reklamy wideo

Nieustannie zwiększająca się popularność serwisu YouTube to doskonały dowód na to, że internauci pozytywnie reagują na taką formę przekazu. Ten rodzaju reklamy przyciąga uwagę i ułatwia wchodzenie w interakcje z odbiorcami.
Z pewnością zainteresuje Cię fakt, że Google AdWords umożliwia stworzenie kampanii wykorzystującej właśnie ten format, dzięki czemu Twoja reklama dotrze również do użytkowników YouTube.

Kampanie i reklamy produktowe

W porównaniu z formami wymienionymi powyżej kampanie i reklamy produktowe są bardziej złożone. Można je zdefiniować jako swego rodzaju połączenie reklamy graficznej i tekstowej, ponieważ dzięki nim mamy możliwość wyświetlania grafiki w formie zdjęcia oferowanego produktu lub usługi wraz z jej nazwą i ceną.

Ten rodzaj reklamy ma wiele zalet. Najważniejsze z nich to możliwość wykorzystania go w wyszukiwarce i sieci reklamowej oraz entuzjazm, z jakim się spotyka. Okazuje się, że internauci o wiele częściej klikają na kampanie i reklamy produktowe niż na ich tradycyjne tekstowe czy graficzne odpowiedniki. Są bardzo efektywne szczególnie w przypadku sklepów internetowych.

Remarketing

Może zdarzyć się tak, że osiągnięcie pożądanej konwersji na Twojej stronie internetowej będzie czasochłonnym procesem. Niektóre branże kierują swoją ofertę do internautów, którzy potrzebują na reakcję nieco więcej czasu. Właśnie dlatego warto podjąć działania nakierowane na to, by dodatkowo ich zachęcić i zadbać o to, żeby systematycznie przypominać im o oferowanych usługach czy produktach.

Być może miałeś do czynienia z sytuacją, w której wielokrotnie widziałeś tę samą reklamę na różnych stronach internetowych - to właśnie remarketing. Najczęściej wykorzystuje się go w stosunku do internautów, którzy odwiedzili Twoją stronę, jednak nie zanotowano z ich strony reakcji, czyli nie dokonali oczekiwanej konwersji.

TOP