Ile kosztuje pozycjonowanie strony za granicą?

Spis treści

Kategoria : SEO
14 lutego 2022

Zanim podejmie się decyzję o rozpoczęciu sprzedaży produktów lub usług klientom poza granicami kraju, niezbędne jest przeprowadzenie analizy rynku, która ułatwi ocenę, ile będzie kosztować między innymi pozycjonowanie sklepu internetowego. Równocześnie można zorientować się, czy istnieje możliwość wykorzystania potencjału zagranicznych rynków. Analiza branżowa ma na celu zapoznanie się z preferencjami użytkowników Internetu w konkretnych regionach Europy, czy Świata. Poznanie przyzwyczajeń konsumentów ma znaczenie przy wybieraniu konkretnych form płatności, czy transportu towarów, które warto zaoferować. Będzie to bezpośrednio przekładać się na to, jak klienci będą oceniali korzyści, które mogą uzyskać podczas realizowania zakupów. Natomiast z punktu widzenia budowania pozycji sklepu internetowego na zagranicznym rynku, trzeba dokonać wyboru odpowiednich form jego promocji. W tym celu trzeba przeprowadzić między innymi audyt SEO. 

Jakie znaczenie ma audyt SEO przy pozycjonowaniu zagranicznym? 

Zlecenie przeprowadzenia audytu SEO agencji pozwala określić, jakie zmiany powinny być wprowadzone w serwisie internetowym, aby odniósł sukces na zagranicznym rynku. Pozwala on ocenić również, które działania związane z marketingiem internetowym warto brać pod uwagę, aby uzyskać oczekiwane rezultaty. W ten sposób można przygotować skuteczniejsze strategie SEO. Lepiej można określić, ile kosztuje pozycjonowanie zagraniczne. To sposób na uniknięcie wydawania nadmiernie dużych pieniędzy na działania marketingowe, które nie będą przekładać się na zadowalające dochody. 

Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO pozwala ustalić:

  • bariery wejścia na rynek,
  • konkurencyjne strony w danym kraju w stosunku do witryny, która ma być pozycjonowana,
  • zmiany, które trzeba wprowadzić w serwisie internetowym z punktu widzenia poprawy użyteczności i elementów technicznych,
  • źródła ruchu internetowego, które będzie można wykorzystać,
  • potencjalny czas, w którym można uzyskać określone efekty działań marketingowych. 

Po przeprowadzeniu audytu SEO można przejść do ustalenia zmian, które należy wprowadzić na stronie sklepu internetowego, które pozwalają ją dostosować do prowadzenia skutecznej promocji w wyszukiwarce. Specyfika kraju, w którym planuje się prowadzić działalność, będzie przekładać się na to, jak powinno być realizowane pozycjonowanie zagraniczne

W celu prowadzenia skutecznej promocji w konkretnych wyszukiwarkach, które są popularne w wybranym państwie, należy:

  • wybrać nową domenę,
  • określić sposób prezentowania treści w innym języku,
  • dokonać optymalizacji technicznej, która obejmuje między innymi linkowanie pomiędzy różnymi wersjami językowymi. 

Im lepiej zostanie przygotowana witryna sklepu internetowego, tym jej pozycjonowanie będzie łatwiejsze do zrealizowania. W krótszym czasie można liczyć na osiągnięcie takich rezultatów, które przełożą się na generowanie zadowalających zysków. 

Jak powinna być przygotowana strona internetowa pod pozycjonowanie na rynkach zagranicznych? 

Przygotowanie skutecznej strategii pozycjonowania serwisu internetowego wymaga analizy wyników wyszukiwania w konkretnym kraju. 

Do realizacji takich działań można wybrać:

  • krajową agencję SEO,
  • zagraniczną agencję SEO,
  • freelancera. 

Jeśli się międzynarodowe SEO ma być skuteczne, wówczas lepszym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na współpracę z takimi firmami, specjalistami SEO, którzy mają doświadczenie przy realizowaniu działań marketingowych w konkretnym kraju.

Do zadań agencji, z którymi podejmie się współpracę, będzie należeć:

  • przeprowadzenie optymalizacji technicznej serwisu internetowego,
  • stworzenie odpowiedniej struktury witryny,
  • przygotowanie nowych treści w obcym języku,

Optymalizacja strony na potrzeby użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych.

Stworzenie ciekawej, przydatnej dla użytkowników treści i uzyskanie mocnych linków pozwala uzyskać wyższą pozycję strony sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania.

Zdjęcie główne: Mikhail Nilov/pexels.com

Spis treści

    Zastanawiasz się dlaczego Twoja strona nie sprzedaje?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.