Co słychać w świecie nowoczesnego SEO?

Duplicate content oraz thin content – czyli jak skopiowane i ubogie treści wpływają na Twoją stronę w Google

Duplicate content Zapewne wszyscy znają teksty typu „kopiuj-wklej”. Właśnie mianem duplicate content określamy treści, które zostały skopiowane z innych stron. Warto zauważyć, że powielane treści mogą pojawiać się nie tylko na różnych domenach, czyli wtedy, gdy skopiujemy dany artykuł od konkurencji, ale także na jednej domenie. Dzieje się tak wówczas, gdy do jednej domeny możemy […]

Jak roboty Google widzą Twoją stronę? Od tego zależą Twoje pozycje

Robot Google – jak wpłynąć na widoczność witryny? Zapewne wiele osób słyszało o tajemniczym robocie Google, który odpowiada za przeglądanie i indeksowanie witryn. Jeśli robot nas nie widzi, mamy marne szanse, by znaleźć się na dobrej pozycji w wyszukiwarce. Do czego w ogóle może nam się przydać wiedza na temat tego, jak robot czyta stronę […]

Spadek pozycji w Google – dlaczego pozycje mojej strony spadły?

Przyczyny spadku pozycji w Google Spadek pozycji naszej strony może wiązać się z różnymi przyczynami. Oto najczęstsze przyczyny: Nowa domena strony. Zwykle chodzi tutaj o nieodpowiednie przekierowanie do strony lub w ogóle brak przekierowania. Żeby nasza witryna działała prawidłowo, musimy ustawić przekierowanie. Zwykle korzystamy tutaj z przekierowania 301. W przeciwnym razie, wyszukiwarka Google będzie traktować […]

Ilość słów kluczowych na stronie

Keyword – czemu właściwie to służy? Keyword, czyli słowo kluczowe to fraza złożona zazwyczaj z jednego do kilku słów. Jest ona zarazem krótkim opis zawartości witryn, stworzonym specjalnie dla robotów wyszukiwania. Wpisując w wyszukiwarce np. frazę „kosmetyczka Warszawa”, robot zaczyna wyszukiwanie obu tych słów lub całej frazy na stronach, które związane są tematycznie z kosmetyką. […]

Audyt SEO

Na wiele rzeczy warto spojrzeć okiem profesjonalisty – gdy nie mamy odpowiedniej wiedzy, mogą nam umknąć szczegóły, które z miejsca dostrzeże ktoś obeznany z tematem. Właśnie w taki sposób działa audyt SEO: to nic innego jak spojrzenie na stronę przez pryzmat profesjonalnych narzędzi i wiedzy. Specjaliści Enterso, mający za sobą lata pracy w środowisku Google, […]

Jak na link building wpływa System wymiany linków?

Zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google wymaga wiele pracy oraz działań, które bardzo często są na granicy norm dopuszczanych przez tę najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową. Jednak wielu pozycjonerów oraz właścicieli stron internetowych ryzykuje i często nagina obowiązujące reguły, aby wyprzedzić konkurencję i zdobyć większą ilość odsłon, które przekładają się na wyższe wyniki finansowe firmy. Posiadając […]

Pozycjonowanie a szybkość ładowania strony

Zapewne wiele razy zdarzyło Wam się czekać, aż strona się załaduje. Jeśli Wam na niej zależało, poczekaliście, ale jeśli weszliście na nią z ciekawości, często klikaliście krzyżyk. Często wynika to z przekonania, że jeśli strona długo się ładuje, to znaczy, że nie działa. Mało właścicieli serwerów tak naprawdę zdaje sobie sprawę, jak duży wpływ nie […]

Jak stworzyć własne strony błędów? 404,403,500 w pliku .htaccess

Zapewne nie raz zdarzyło Wam się, że na odwiedzanej stronie wyskoczył błąd. Dobrze wiemy, o ile lepiej wygląda strona błędu, jeśli wkomponowana jest graficznie oraz stylistycznie w wygląd naturalny witryny. Niestety nie każdy o tym pamięta, a nie dbając o to, możemy łatwo stracić klientów. Jak ustawiać własne strony błędów i co powinno się na […]

Jak wykorzystać przekierowania 301 do pozycjonowania stron

Podstawową funkcją przekierowania 301 jest zmiana adresu aktualnej strony internetowej na inny. Kod ten oznacza, że strona na stałe została przeniesiona pod inną domenę. Bardzo często wykorzystywane jest to np. przedsiębiorców, którzy chcą zmienić nazwę firmy lub jej adres www. Tego typu przekierowanie pozwala także ustrzec się problemu z tzw. duplicate content. Przykładowo gdy do […]

Jak stworzyć sitemapę, mapa witryny a pozycjonowanie

Czym jest sitemapa i czemu służy? Sitemapa wykorzystuje w swojej konstrukcji format struktury XML. Uznawany jest nie tylko przez wyszukiwarkę Google, ale także przez Yahoo czy Microsoft. Pliki sitemap.xml to specjalnie tworzone listy adresów URL, które dostępne są na naszej witrynie. Jest to pewnego rodzaju przewodnik dla botów Google, który służy przede wszystkim lepszej i […]

Zapytaj o wycenę
pozycjonowania Twojej strony





Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Enterso Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Siennej 9, 70-542 Szczecin, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności.

OSTATNIE WPISY: