Co słychać w świecie nowoczesnego SEO?

Blog na stronie firmowej – czy warto?

Wiele firm zakłada swoje strony WWW ze świadomością, że warto istnieć w Internecie. Inwestują w wartościowe teksty przedstawiające ich ofertę w najlepszym świetle. Umieszczają wysokiej jakości zdjęcia i grafiki. Dbają o to, aby strona wyświetlała się prawidłowo na smartfonach. Bardzo często jednak nie wykorzystują potencjału, jaki drzemie w… prowadzeniu bloga.

Oni szukają Twojej firmy

Prawda jest taka, że klienci szukają Ciebie, Twojej firmy i Twoich produktów. Jednak… poświęcają na to NIEZWYKLE mało czasu. Co, jeśli nie trafią na Twoją stronę, do Twojego sklepu? Cóż, z ich perspektywy – nic. Ot, dokonają zakupu u konkurencji. Im nie robi to różnicy. Tobie już tak. 

6 rzeczy, które możesz zrobić w Google, a o których (prawdopodobnie) nie miałeś pojęcia

Wyszukiwarka Google to potężne narzędzie, z którego większość internautów nie potrafi w pełni korzystać. Choć pomaga nam znaleźć firmy, usługi, zakopane w zakamarkach naszej pamięci tytuły piosenek, ma też kilka innych ciekawych możliwości. Zapraszamy do lektury listy 6 przydatnych komend i trików, których znajomość ułatwia pracę z wyszukiwarką Google. Sprawdź, czy wykorzystujesz jej całkowity potencjał!

Marko, Twój klient ma Cię na oku!

Nigdy wcześniej w historii nie było tak bezpośredniego dostępu do marek, z których usług lub produktów korzystamy każdego dnia. Chcesz zobaczyć co słychać u Cristiano Ronaldo? Wpadnij na Instagram. A może interesują Cię aktualne wyprzedaże w Zarze i opinie użytkowników na temat nowych ubrań? Znajdziesz to wszystko na ich fanpage’u na Facebooku.

Okiełznać leady! Siła drzemie w lead response time

Od paru dni myślisz o jakimś produkcie np. nowym laptopie. Z góry postanawiasz dokonać zakupu online. Zaczynasz od rozeznania, zapoznania się z ofertą producentów w założonych widełkach cenowych. Być może jedziesz do sklepu stacjonarnego i zasięgasz języka od obsługi sklepu. Czytasz artykuły branżowe, żeby mieć podstawową wiedzę na temat, w którym niedługo podejmiesz decyzję zakupową. […]

Jak myśli i kupuje klient biznesowy?

Sektor biznesowy jest regularnie badany przez McKinsey & Company. Wyniki ich ostatnich badań, opublikowane w artykule “Do you really understand how your business customers buy?” jasno wskazują, że przedsiębiorcy nad wyraz chętnie kupują online. Ich decyzje zakupowe są jednak podyktowane innymi czynnikami, niż te, którymi kierują się pozostali e-konsumenci.

Enterso wspiera laureatów konkursu Przystanek Sukces – biznes w Szczecinie się opłaca!

Z dumą ogłaszamy, że mieliśmy przyjemność wesprzeć Polską Fundację Przedsiębiorczości oraz Urząd Miasta Szczecin w organizacji konkursu Przystanek Sukces – biznes w Szczecinie się opłaca! Doskonale zdajemy sobie sprawę z problemów młodych przedsiębiorców, więc z niekrytą radością zdecydowaliśmy się wesprzeć laureatów konkursu.

Duplicate content oraz thin content – czyli jak skopiowane i ubogie treści wpływają na Twoją stronę w Google

Duplicate content Zapewne wszyscy znają teksty typu „kopiuj-wklej”. Właśnie mianem duplicate content określamy treści, które zostały skopiowane z innych stron. Warto zauważyć, że powielane treści mogą pojawiać się nie tylko na różnych domenach, czyli wtedy, gdy skopiujemy dany artykuł od konkurencji, ale także na jednej domenie. Dzieje się tak wówczas, gdy do jednej domeny możemy […]

Jak roboty Google widzą Twoją stronę? Od tego zależą Twoje pozycje

Robot Google – jak wpłynąć na widoczność witryny? Zapewne wiele osób słyszało o tajemniczym robocie Google, który odpowiada za przeglądanie i indeksowanie witryn. Jeśli robot nas nie widzi, mamy marne szanse, by znaleźć się na dobrej pozycji w wyszukiwarce. Do czego w ogóle może nam się przydać wiedza na temat tego, jak robot czyta stronę […]

Spadek pozycji w Google – dlaczego pozycje mojej strony spadły?

Przyczyny spadku pozycji w Google Spadek pozycji naszej strony może wiązać się z różnymi przyczynami. Oto najczęstsze przyczyny: Nowa domena strony. Zwykle chodzi tutaj o nieodpowiednie przekierowanie do strony lub w ogóle brak przekierowania. Żeby nasza witryna działała prawidłowo, musimy ustawić przekierowanie. Zwykle korzystamy tutaj z przekierowania 301. W przeciwnym razie, wyszukiwarka Google będzie traktować […]

Zapytaj o wycenę
pozycjonowania Twojej strony

Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Enterso Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Siennej 9, 70-542 Szczecin, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności.

OSTATNIE WPISY: