Co słychać w świecie nowoczesnego SEO?

Co czuje klient i dlaczego zadaje oczywiste pytania?

“Kiedy otrzymam przesyłkę od momentu płatności?” “Jaki jest koszt wysyłki do Lublina?” “Jaki jest rozmiar tego przedmiotu?” “Czy macie Państwo tę zmywarkę na stanie w magazynie?” Czy zdarzało Ci się otrzymać kiedyś podobne, oczywiste pytanie od klienta? Irytowało Cię? Jeśli tak, z pewnością zastanawiałeś się czy może odpowiedzi na nie są zbyt mało wyeksponowane na […]

Zdjęcia produktowe – jakie mają znaczenie?

Wielu sprzedawców, których sklepami internetowymi opiekujemy się pod kątem SEO, zadaje nam pytanie, w jaki sposób mogą uatrakcyjnić strony oferowanych produktów. Kiedy je analizujemy, odkrywamy, że należy rozbudować ich treści o słowa kluczowe i czekać na reakcje algorytmów Google. Jest jednak coś, co wymaga wysiłku, a przynosi równie niesamowite efekty. Są to przemyślane zdjęcia produktowe. […]

3 powody, dla których Twój sklep może nie sprzedawać

Właściciele sklepów internetowych, które słabo konwertują, popełniają często kosztowne i nietrafione inwestycje wynikające z braku doświadczenia lub z błędnych założeń. Decyzje odnośnie tego, jak powinny wyglądać oferty ich produktów opierają na intuicji i/lub chcą iść na skróty. W dzisiejszym artykule opiszemy 3 największe błędy na stronach WWW i e-sklepach oraz podpowiemy, w jaki sposób można […]

Mam sklep stacjonarny, więc chcę też otworzyć internetowy. Co muszę zrobić?

Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że skoro mają już sklep stacjonarny, prowadzenie podobnego tylko w Internecie będzie błahostką. W końcu mają już wieloletnią markę, doświadczenie w tego typu działalności, zaplecze w postaci magazynu, pracowników, którzy mogą obsługiwać sprzedaż internetową itp. Nic, tylko wyruszyć na szerokie wody i otworzyć się ze swoimi produktami lub usługami na […]

Czym konkurować w Internecie, jeśli nie ceną?

Dla wielu osób cena stanowi jedyny wyznacznik decydujący o dokonaniu zakupu w danym miejscu. Najczęściej używanym filtrem w sklepach i platformach internetowych jest sortowanie po cenie. Porównywarki cenowe przeżywają boom. Czy to oznacza jednak, że firmy, które oferują najniższe ceny za swoje produkty lub usługi są liderami w swoich branżach? Czy firmy Apple i Samsung […]

Blog na stronie firmowej – czy warto?

Wiele firm zakłada swoje strony WWW ze świadomością, że warto istnieć w Internecie. Inwestują w wartościowe teksty przedstawiające ich ofertę w najlepszym świetle. Umieszczają wysokiej jakości zdjęcia i grafiki. Dbają o to, aby strona wyświetlała się prawidłowo na smartfonach. Bardzo często jednak nie wykorzystują potencjału, jaki drzemie w… prowadzeniu bloga.

Oni szukają Twojej firmy

Prawda jest taka, że klienci szukają Ciebie, Twojej firmy i Twoich produktów. Jednak… poświęcają na to NIEZWYKLE mało czasu. Co, jeśli nie trafią na Twoją stronę, do Twojego sklepu? Cóż, z ich perspektywy – nic. Ot, dokonają zakupu u konkurencji. Im nie robi to różnicy. Tobie już tak. 

6 rzeczy, które możesz zrobić w Google, a o których (prawdopodobnie) nie miałeś pojęcia

Wyszukiwarka Google to potężne narzędzie, z którego większość internautów nie potrafi w pełni korzystać. Choć pomaga nam znaleźć firmy, usługi, zakopane w zakamarkach naszej pamięci tytuły piosenek, ma też kilka innych ciekawych możliwości. Zapraszamy do lektury listy 6 przydatnych komend i trików, których znajomość ułatwia pracę z wyszukiwarką Google. Sprawdź, czy wykorzystujesz jej całkowity potencjał!

Marko, Twój klient ma Cię na oku!

Nigdy wcześniej w historii nie było tak bezpośredniego dostępu do marek, z których usług lub produktów korzystamy każdego dnia. Chcesz zobaczyć co słychać u Cristiano Ronaldo? Wpadnij na Instagram. A może interesują Cię aktualne wyprzedaże w Zarze i opinie użytkowników na temat nowych ubrań? Znajdziesz to wszystko na ich fanpage’u na Facebooku.

Okiełznać leady! Siła drzemie w lead response time

Od paru dni myślisz o jakimś produkcie np. nowym laptopie. Z góry postanawiasz dokonać zakupu online. Zaczynasz od rozeznania, zapoznania się z ofertą producentów w założonych widełkach cenowych. Być może jedziesz do sklepu stacjonarnego i zasięgasz języka od obsługi sklepu. Czytasz artykuły branżowe, żeby mieć podstawową wiedzę na temat, w którym niedługo podejmiesz decyzję zakupową. […]

Zapytaj o wycenę
pozycjonowania Twojej strony

Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Enterso Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Siennej 9, 70-542 Szczecin, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności.

OSTATNIE WPISY: