Audyt SEO

Na wiele rzeczy warto spojrzeć okiem profesjonalisty – gdy nie mamy odpowiedniej wiedzy, mogą nam umknąć szczegóły, które z miejsca dostrzeże ktoś obeznany z tematem. Właśnie w taki sposób działa audyt SEO: to nic innego jak spojrzenie na stronę przez pryzmat profesjonalnych narzędzi i wiedzy. Specjaliści Enterso, mający za sobą lata pracy w środowisku Google, są w stanie zbadać witrynę pod kątem parametrów wpływających na jej pozycjonowanie. Wykorzystują do tego zarówno narzędzia oferowane przez samą wyszukiwarkę, jak i zewnętrzne programy (takie jak Clusteric Link Auditor, Ahrefs, Screaming Frog, MajesticSeo czy Semstorm), aby zagwarantować jak najszerszy zakres działań. Dodatkowo prowadzony jest także audyt pozwalający określić stan całej branży (najczęściej stosowane przez konkurencję słowa kluczowe itp.), co gwarantuje nie tylko funkcjonalność, ale i aktualność strony
Efektem wymienionych wyżej prac jest składany na ręce klienta raport. Z naszej strony jest to tylko propozycja zmian – zastosowanie się do sugestii lub nie zależy od klienta. Samo sporządzenie raportu nie niesie ze sobą żadnych zobowiązań. Warto jednak zastanowić się nad zawartymi w nim wskazówkami: zoptymalizowana pod kątem SEO strona oznacza znacznie więcej odwiedzin, wyższą pozycję w wyszukiwarce Google oraz korzystniejszy współczynnik konwersji. Co więcej, przyjazna w obsłudze strona poprawia opinię o firmie i zachęca do dalszych odwiedzin czy polecenia jej znajomemu, a wszystko to przekłada się na zysk dla firmy.

Zapisz się na darmowy audyt SEO swojej witryny

1 miesięczny okres wypowiedzenia przy umowie na 12 miesięcy ! Tylko do końca Stycznia !

    dzieńgodzinaminsek0
  • 0
  • 0
  • 0

TOP