Wspieramy najlepszych.

Kreujemy liderów.

Zapytaj o wycenę

Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Enterso Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Siennej 9, 70-542 Szczecin, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności.

Dlaczego warto przeprowadzić Audyt SEO?

Czasy, gdy posiadanie własnej, prostej strony internetowej gwarantowało realną przewagę nad konkurencją należą już do przeszłości. Globalna sieć to znakomite narzędzie do komunikacji, wymiany myśli, a także reklamy. Dlatego każdego dnia przybywa dziesiątki nowych stron, a media społecznościowe generują ruch na niewyobrażalną dotąd skalę. Umiejętne kontrolowanie, a tym bardziej zaistnienie w tej wirtualnej przestrzeni wymaga szerokiej wiedzy i odpowiednich narzędzi.

SZTUKA POZYCJONOWANIA

Każda branża rządzi się własnymi prawami, dlatego nie ma uniwersalnych rozwiązań. Szereg działań mających na celu lepsze pozycjonowanie strony internetowej określa się pod hasłem SEM, znanym również jako marketing w wyszukiwarkach. Jego ogólnym założeniem jest osiągnięcie lepszej pozycji konkretnej witryny wynikach wyszukiwania na określone frazy.

SEO, czyli search engine optimalization, polega na odpowiedniej optymalizacji strony internetowej. To element składowy szerszej strategii realizowanej przez SEM. Modyfikacje wprowadzane są do treści, struktury, a nawet na poziomie kodu źródłowego strony. Zanim jednak przystąpimy do jakichkolwiek zmian, musimy określić zakres koniecznych poprawek. Wtenczas nieoceniony okazuje się audyt SEO.

OKIEM PROFESJONALISTY

Audyt skupiony na SEO to gruntowny przegląd strony oparty na wiedzy oraz doświadczeniu, przy jednoczesnym wykorzystaniu profesjonalnych narzędzi. Zespół Enterso ma za sobą lata pracy w środowisku Google, co pozwoliło wypracować spójną metodologię analizy parametrów wpływających na pozycjonowanie stron. Do tego celu wykorzystywane są między innymi różne programy, takie jak Clusteric Link Auditor, Ahrefs, Screaming Frog czy MajesticSeo.

Jednocześnie prowadzona jest także analiza pozwalająca określić stan branży, w której operuje zleceniodawca. Gruntownemu przeglądowi podlegają choćby najczęściej stosowane przez konkurencję słowa kluczowe, co pozwoli zapewnić aktualność twojej strony. Nie obejdzie się również bez prześledzenia widoczności posiadanej witryny w sieci – kiedy, gdzie i jak była wspomina.

KOMPLETNY AUDYT OBEJMUJE:

Działania realizowane on-page, czyli wskazanie koniecznych poprawek w strukturze i kodzie strony.

Prześledzenie widoczność serwisu w wyszukiwarce na przestrzeni ostatnich lat, celem zdiagnozowania podejmowanych już działań.

Rozpoznanie trendów obowiązujących w branży zleceniodawcy, ze wskazaniem grupy potencjalnych fraz przydatnych do pozycjonowania

Analiza działań podjętych przez konkurencję.

REZULTATY AUDYTU

Efektem przeprowadzonych prac będzie unikalny raport punktujący, które elementy należy poprawić w pierwszej kolejności. Skuteczne prowadzenie strony internetowej, jest zajęciem czasochłonnym, dlatego zrealizowany audyt precyzuje konieczne do podjęcia kroki, co pozwoli zaoszczędzić wiele cennego czasu, redukując jednocześnie niepotrzebne koszty.

Przedłożony przez zespół Enterso raport będzie wyłącznie propozycją zmian. Zastosowanie się do ewentualnych sugestii zależy od klienta. Warto jednak zastanowić się nad zawartymi w nim wskazówkami. Konkurencja w internecie jest bardzo dynamiczna, dlatego należy wciąż trzymać rękę na pulsie, aby dotrzymać innym kroku. Ponadto cykliczne monitorowanie postępów staje się kluczem do sukcesu, ponieważ pozycjonowanie nie jest procesem jednorazowym. Wymaga od nas podejmowania wciąż nowych działań w dłuższej perspektywie czasowej.

Zoptymalizowana pod kątem SEO strona oznacza wyższą pozycję w wyszukiwarce Google, a tym samym większą liczbę odwiedzin. Co więcej, przyjazna w obsłudze i nowoczesna strona staje się twoją wizytówką, zachęcając do dalszych odwiedzin, a wszystko to przekłada się na zysk dla firmy.