Wspieramy najlepszych.
Kreujemy liderów.

Zapytaj o wycenę

Dane podane w formularzu będą przetwarzane przez Enterso Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Siennej 9, 70-542 Szczecin, w celu realizacji zgłoszenia i zgodnie z jego zakresem oraz według zasad zawartych w Polityce Prywatności.

Kampanie Ads

Kampanie Google Ads są najmniej inwazyjną formą reklamy internetowej, jednocześnie są najlepiej oceniane przez statystycznych internautów – czyli przez Twoich klientów. Dzięki rozpoczęciu kampanii Google Ads możesz jeszcze tego samego dnia być pierwszy w Google, a na Twoją stronę wejdą setki nowych klientów! Jak wielu? Tylko Ty decydujesz.

Kampanie Google Ads są najmniej inwazyjną formą reklamy internetowej, jednocześnie są najlepiej oceniane przez statystycznych internautów – czyli przez Twoich klientów. Dzięki rozpoczęciu kampanii Google Ads możesz jeszcze tego samego dnia być pierwszy w Google, a na Twoją stronę wejdą setki nowych klientów! Jak wielu? Tylko Ty decydujesz.

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza, aby określić, jak najlepiej założyć Twoją własną Kampanię Ads! Chętnie odpowiemy na Państwa pytania, pozostajemy do dyspozycji na czacie online lub poprzez formularz kontaktowy!

Czym jest Google Ads

Aby w łatwy sposób zrozumieć, czym jest Google Ads, należy wpisać w wyszukiwarce internetowej dowolne hasło (np. “kurtka zimowa”) i przyjrzeć się wynikom wyszukiwania. Zauważyłeś, że na samej górze strony znajdują się linki oznaczone jako “Reklama”?

Aby w łatwy sposób zrozumieć, czym jest Google Ads, należy wpisać w wyszukiwarce internetowej dowolne hasło (np. “kurtka zimowa”) i przyjrzeć się wynikom wyszukiwania. Zauważyłeś, że na samej górze strony znajdują się linki oznaczone jako “Reklama”?

System aukcyjny jako podstawa Ads

Na czym on polega? Z uwagi na fakt, że powierzchnia reklamowa jest ograniczona, a firm chcących umieścić na niej swoją ofertę nie brakuje, Google wprowadziło system aukcyjny. Przeprowadzone licytacje trwają dosłownie ułamek sekundy, a wygrywają je ci, którzy dadzą najwięcej. To właśnie linki do ich stron znajdą się na szczycie wyników wyszukiwania.

Dlaczego powinieneś rozważyć korzystanie z Google Ads?

Zastanawiasz się, na czym polega sukces Google Ads? Kluczem do niego jest fakt, że reklamy wyświetlają się osobom, które w danym momencie szukają w Internecie konkretnego produktu lub usługi. Tak więc reklamy ukazujące się w wynikach wyszukiwania są bezpośrednią odpowiedzią na pytanie potencjalnego klienta

W których branżach linki sponsorowane sprawdzają się najlepiej? Głównie w takich, w których dobór konkretnej grupy docelowej może sprawiać problem, czyli np. w firmach zajmujących się krawiectwem, wynajmem rowerów czy serwisem RTV.

W momencie zdarzenia logiczne jest skorzystanie przez użytkownika z wyszukiwarki internetowej w celu znalezienia interesującej go oferty. Wysoka pozycja linku do Twojej strony w wynikach wyszukiwania może pomóc zdobyć Ci nowego klienta.

Tego typu usługi w dużej mierze polegają na pewnej przygodności: zwykle to przypadek sprawia, że decydujemy się z nich skorzystać. Nie jesteśmy w stanie zaplanować, kiedy podrze nam się sukienka czy popsuje telewizor, dlatego też określenie grupy docelowej na podstawie wieku, płci czy zainteresowań nie przyniesie oczekiwanych efektów.

Aby zagwarantować sobie sukces i ruch na stronie, konieczna jest uprzednia analiza i określenie konkretnych słów czy fraz, za pomocą których potencjalny klient szuka w Internecie konkurencyjnych firm. Ich właściwa definicja sprawi, że będziesz w stanie wykorzystać potencjał Google AdWords do maksimum.

Dlaczego Enterso?

Jesteśmy entuzjastami innowacji w branży IT, stawiającymi na rozwój i regularnie uczestniczącymi w szkoleniach i konferencjach. Z chęcią wprowadzamy w życie nowe rozwiązania, zamieniając nasze działania w sukces naszych klientów.

Co da Ci Google Ads?

Wykorzystanie Google AdWords do rozszerzenia działań marketingowych prowadzonych przez Twoją firmę ma wiele zalet, a trzy najważniejsze spośród nich to

1

zwiększenie widoczności Twojej oferty i firmy w Internecie,

2

pojawienie się Twojej oferty w wynikach wyszukiwania użytkowników, którzy chcą skorzystać z usług świadczonych między innymi przez Twoją firmę

3

poszerzenie grona Twoich klientów

Google AdWords - co może Ci zaoferować?

Wymienienie możliwości, które zyskasz dzięki korzystaniu z systemu reklamowego Google Ads, zajęłoby bardzo dużo czasu, dlatego pozwól, że ograniczymy się do pięciu najważniejszych

REKLAMA TEKSTOWA

Reklama tekstowa jest najpopularniejszą opcją kampanii. Wynika to głównie stąd, że jest ona również najbardziej podstawową opcją, z której korzysta praktycznie każdy specjalista Ads.

Na czym polega reklama tekstowa? Działa ona w oparciu o system aukcyjny, o którym wspomnieliśmy nieco wyżej. W momencie wpisania w wyszukiwarce określonego zapytania przez internautę Google przeprowadza niesamowicie szybką licytację (trwa ona dosłownie ułamek sekundy), aby w rezultacie wyświetlić mu najlepsze linki w postaci reklamy. Nie są one jednak przypadkowe: algorytm Google dba o to, aby były jak najbardziej dopasowane do zapytania i ab mieściły się w budżecie ustalonym przez firmę.

Tym oto sposobem użytkownik na samej górze wyników wyszukiwania widzi reklamę oraz towarzyszący jej link w formie nagłówka, którego kliknięcie skutkuje przeniesieniem na stronę internetową firmy, która wygrała licytację

KAMPANIE I REKLAMY PRODUKTOWE

W porównaniu z formami wymienionymi powyżej kampanie i reklamy produktowe są bardziej złożone. Można je zdefiniować jako swego rodzaju połączenie reklamy graficznej i tekstowej, ponieważ dzięki nim mamy możliwość wyświetlania grafiki w formie zdjęcia oferowanego produktu lub usługi wraz z jej nazwą i ceną.

Ten rodzaj reklamy ma wiele zalet. Najważniejsze z nich to możliwość wykorzystania go w wyszukiwarce i sieci reklamowej oraz entuzjazm, z jakim się spotyka. Okazuje się, że internauci o wiele częściej klikają na kampanie i reklamy produktowe niż na ich tradycyjne tekstowe czy graficzne odpowiedniki. Są bardzo efektywne szczególnie w przypadku sklepów internetowych.

REKLAMA GRAFICZNA

Reklama graficzna to opcja kampanii umożliwiająca wyświetlanie reklamy w formie grafiki na stronach internetowych. Co ważne, strony te muszą być zgodne tematycznie z Twoją działalnością, czyli np. jeśli zajmujesz się wynajmem rowerów, Twoja reklama może zostać umieszczona na portalach poświęconych fanom kolarstwa czy też publikującym dokładne mapy ścieżek rowerowych w okolicy.

Istotnym udogodnieniem jest możliwość precyzyjnego targetowania reklamy na internautów o określonej płci, wieku, miejscu zamieszkania czy nawet zainteresowaniach. Dzięki temu masz pewność, że grafika wyświetli się Twoim potencjalnym klientom. Co więcej, Ads pozwala na samodzielny wybór witryn internetowych, a nawet aplikacji mobilnych czy filmów wideo, które chcesz wykorzystać w swojej kampanii.

REMARKETING

Może zdarzyć się tak, że osiągnięcie pożądanej konwersji na Twojej stronie internetowej będzie czasochłonnym procesem. Niektóre branże kierują swoją ofertę do internautów, którzy potrzebują na reakcję nieco więcej czasu. Właśnie dlatego warto podjąć działania nakierowane na to, by dodatkowo ich zachęcić i zadbać o to, żeby systematycznie przypominać im o oferowanych usługach czy produktach.

Być może miałeś do czynienia z sytuacją, w której wielokrotnie widziałeś tę samą reklamę na różnych stronach internetowych – to właśnie remarketing. Najczęściej wykorzystuje się go w stosunku do internautów, którzy odwiedzili Twoją stronę, jednak nie zanotowano z ich strony reakcji, czyli nie dokonali oczekiwanej konwersji.

REKLAMY VIDEO

Nieustannie zwiększająca się popularność serwisu YouTube to doskonały dowód na to, że internauci pozytywnie reagują na taką formę przekazu. Ten rodzaju reklamy przyciąga uwagę i ułatwia wchodzenie w interakcje z odbiorcami.

Z pewnością zainteresuje Cię fakt, że Google Ads umożliwia stworzenie kampanii wykorzystującej właśnie ten format, dzięki czemu Twoja reklama dotrze również do użytkowników YouTube.