Porady – Pozycjonowanie stron


Jak stworzyć własne strony błędów 404, 403, 500 w pliku .htaccess


błąd 404 w htaccess

Gdy zabraknie strony pod wskazanym adresem URL, gdy serwer nasz zostanie przeciążony, nie zostawiajmy naszego użytkownika na standardowej stronie błędów. Pokażmy właściwą poradę co zrobić i polski komunikat.


Nawigacja w serwisie – Linkowanie wewnętrzne a pozycjonowanie strony?


Content SEO

Linkowanie wewnętrzne to jeden z głównych elementów, które mają znaczenie w działaniach SEO. Prawidłowe linkowanie może znacząco wpłynąć na naszą pozycję w wyszukiwarce Google. Niestety nie każdy o tym wie, a ludziom często wydaje się, że jedynie linki zewnętrzne mają znaczenie. Jak poprawnie budować linkowanie wewnętrzne na stronie?


Konfiguracja pliku .htaccess a pozycjonowanie SEO- triki i FAQ


Content SEO

Plik .htaccess to jeden plik, który ma wiele zawiłych linii specyficznego kodu. Jednak w tym artykule pokażemy jak okiełznać te komendy. Poprzez konfigurację pliku .htaccess można zrealizować różnego rodzaju przekierowania, kompresji gzip, blokady dla internautów czy robotów wyszukiwarek istotne szczególnie przy pozycjonowaniu (SEO).


Jak stworzyć sitemapę, mapa witryny a pozycjonowanie


Content SEO

Wiele ludzi nie ma w ogóle pojęcia, do czego służy sitemapa, jak ją tworzyć oraz co powinniśmy w niej zawrzeć. Jej głównym zadaniem jest ułatwienie robotowi Google nawigacji po naszej stronie. Dzięki niej roboty mogą dotrzeć bez problemu do wszystkich podstron naszego serwisu. Jak powinna wyglądać sitemapa, gdzie ją wygenerować i gdzie powinniśmy ją zgłosić?


Spadek pozycji w Google – dlaczego pozycje mojej strony spadły?


Content SEO

Obecnie niemal każdy właściciel strony robi wszystko, by znaleźć się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania. Czasem jednak zdarza się, że nasza pozycja spada. Jest to zmora każdego właściciela witryny, ponieważ wiąże się z kolejnymi działaniami, które musimy wykonać, by znów zająć odpowiednie miejsce na liście wyszukiwarki. Zanim jednak zajmiemy się przywracaniem dawnej świetności, warto zlecić audyt SEO firmie zajmującej się pozycjonowaniem, by dowiedzieć się, co poszło nie tak.


Duplicate content oraz thin content – czyli jak skopiowane i ubogie treści wpływają na Twoją stronę w Google


Content SEO

Wchodząc na daną stronę, użytkownicy zwracają uwagę nie tylko na jej całościowy wygląd oraz zawartość graficzną. Przede wszystkim przykładają dużą wagę do treści zamieszczonej na stronie. Jeśli teksty mają słabą jakość, są napisane niepoprawnie gramatycznie czy ortograficznie, nie zachęcają do czytania i pozostania dłużej na stronie. Tak się dzieje również w przypadku bardzo krótkich tekstów. Obecnie nawet roboty wyszukiwarek zwracają uwagę na jakość treści. Warto więc przyłożyć się do wstawianych treści, bez kopiowania i pisania czegoś na „odczepne” – byle było.


Czy przyspieszenie strony z Accelerated Mobile Pages (AMP) pomaga w pozycjonowaniu stron?


Content SEO

Współcześnie większość ludzi korzysta z telefonów komórkowych z dostępem do internetu. Kiedy potrzebujemy coś sprawdzić, kupić przez internet czy przeczytać, korzystamy ze smartfonów. Nic dziwnego, że większość stron internetowych stara się jak najbardziej ułatwić użytkownikom przeglądanie stron, dostosowując witrynę do możliwości telefonów, wprowadzając jej wersję mobilną oraz przyspieszając jej ładowanie. Także Google bierze pod uwagę to, jak właściciele stron ułatwiają przeglądanie witryn na telefonach. Jedni więc tworzą wersje mobilne, inni kreują strony w oparciu o RWD (Responsive Web Design). Jedną z nowszych metod jest skorzystanie z AMP (Accelerated Mobile Pages).


Pozycjonowaniem stron SEO czy kampanie Google AdWords


Content SEO

Współcześnie niemal każdy właściciel strony internetowej robi wszystko, aby poprawić swoją pozycję w wynikach wyszukiwania Google. Witryny, które są daleko w rankingach wyszukiwarek są rzadziej odwiedzane, a co za tym idzie – firmy z takimi stronami mają mniejsze szanse na zdobycie potencjalnych klientów. Pozostaje jednak pytanie: jak poprawić swoją pozycję w Google? Wybrać SEO czy działania PPC (Pay Per Click), które oferuje nam przede wszystkim Google AdWords?


Jak roboty Google widzą Twoją stronę? Od tego zależą Twoje pozycje


Content SEO

Wiele osób, posiadających swoje witryny, skupia się głównie na tym, by strona była jak najbardziej czytelna dla użytkowników. Chodzi tu nie tylko o stosownie nagłówków w tekstach, ale także o wszelkiego rodzaju treści graficzne. Mało osób zastanawia się za to, jak naszą stronę widzą roboty Google. A jeśli już ktoś o tym rozmyśla, niekoniecznie wie, jak to sprawdzić. Warto jednak zagłębić się w tym temacie, ponieważ od tego w dużej mierze zależy nasza pozycja w wynikach wyszukiwania.


Jak pozycjonować strony WordPress? – SEO porady


Content SEO

Prowadzenie bloga w dzisiejszych czasach wcale nie jest łatwym zadaniem. Co chwilę powstają nowe blogi i masa nowych treści. Z kolei użytkownicy internetu co sekundę wpisują 40 000 zapytań w wyszukiwarce Google, z czego tylko 3 pierwsze wyniki mają największe znaczenie. Pozostaje pytanie, jak wybić się spośród wszystkich blogów, byśmy to właśnie my znaleźli się na pierwszych stronach wyszukiwania? Odpowiedź jest prosta – przy użyciu optymalizacji wpisu pod kątem SEO.


Treści na stronie, czyli Content Marketing a pozycjonowanie


Content SEO

W branży pozycjonowania wykorzystuje się bardzo wiele narzędzi, które mają jeden cel – poprawić pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google. Od dawna stosuje się tzw. linkowanie, które jest niezwykle ważne dla uzyskania zadowalających wyników, jednak coraz większą rolę w pozycjonowaniu stron odgrywa content marketing.


Jak wykorzystać przekierowania 301 do pozycjonowania stron


przekierowanie 301

Pozycjonowanie jest branżą, w której wymagane jest spore doświadczenie oraz zastosowanie wielu narzędzi oraz działań, które zapewnią stronie klienta wysokie pozycje w wyszukiwarkach. Jednym z takich działań jest wykorzystanie przekierowania 301, które umiejętnie użyte może dać niesamowite efekty w postaci szybkiego wzrostu pozycji pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwarki Google.


Ilość słów kluczowych na stronie


linkbuild

W internecie wiele razy spotykamy się z treściami, które zawierają pewne konkretne frazy, zapisane pogrubioną czcionką. Są to tzw. słowa kluczowe, które bezpośrednio wiążą się z tematyką treści, w której występują. Przede wszystkim ich funkcją jest wspomaganie pozycjonowania strony. Czy jest jakaś odgórna zasada, ile takich fraz powinno znaleźć się w tekście?


Co to jest pozycjonowanie lokalne?


linkbuild

W czasach powszechnego dostępu do szybkiego internetu w telefonach coraz więcej ludzi korzysta z wyszukiwania lokalnych firm. Nieważne, czy potrzebujemy dobrego fryzjera w okolicy, zabieramy dziewczynę do restauracji czy szukamy fotografa na ślub. Dzięki możliwościom wyszukiwarki Google możemy znaleźć wyniki, które dopasowane są do naszej aktualnej lokalizacji. Takie rozwiązanie pozwala zaistnieć również małym firmom, które działają wyłącznie na terenie jednego miasta. Co zrobić, by i nasza firma dobrze wypadła w pozycjonowaniu lokalnym?


Co to jest naturalny profil linków?


linkbuild

Zapewne nie raz spotkaliście się z określeniem „naturalny profil linków”. Pojęcie to jest powszechnie znane wśród specjalistów SEO i ma bardzo duże znaczenie w pozycjonowaniu strony. Naturalność linków jest jednym z wyznaczników tzw. backlinków, czyli po prostu linków przychodzących. No dobrze, ale co właściwie oznacza, że linki są naturalne? I co zrobić, by nasze hiperłącze wyglądało autentycznie? Na te i inne pytania, poznacie odpowiedź w dalszej części artykułu.


Pozycjonowanie a szybkość ładowania strony

2-pnetworkng

Wielu ludzi nie przykłada zbyt dużej wagi do szybkości ładowania strony. Oczywiście mowa tu o programistach, bo jeśli chodzi o zwykłych użytkowników to dla nich jest to jeden z głównych czynników decydujących, czy na stronie pozostaniemy czy nie. Spora grupa ludzi, czekając zbyt długo na załadowanie strony, po prostu ją opuszcza.


Jak na link building wpływa System wymiany linków?


linkbuild

Zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google wymaga wiele pracy oraz działań, które bardzo często są na granicy norm dopuszczanych przez tę najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową.

Sprawdź już teraz ile kosztuje pozycjonowanie

Back to Top