Ekspert radzi

  • Łukasz Nawrocki

    Google we Wskazówkach dla webmasterów podaje wprost, co należy zrobić, aby perfekcyjnie zoptymalizować serwis. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach: aby optymalizacja była idealna trzeba wykazać się zdolnościami Pozycjonera (strategia), Copywritera (content) i Webmastera (kodowanie).

    Łukasz Nawrocki
  • Wiktor Pacer

    Certyfikat SSL chroni użytkowników przed hakerami i wirusami na Twojej stronie. Automatycznie szyfruje dane pobierane i wysyłane z przeglądarki. Strony z certyfikatem są kojarzone z bezpieczeństwem, oraz jest silnym sygnałem dla wyszukiwarki Google.

    Wiktor Pacer
  • Łukasz Nawrocki

    Aby Twoja strona była wysoko “w Google”, Google musi uznać ją za bardziej wartościową niż inne. Aby tak się stało należy perfekcyjnie zoptymalizować stronę internetową i sprawić, aby była często i naturalnie linkowana (lub sprawić, by tak to wyglądało w oczach Google). Nie bez znaczenia jest również ilość wartościowych treści na stronie oraz ich rozbudowa z czasem.

    Łukasz Nawrocki
  • Wiktor Pacer

    W ostatnich latach dostrzegamy dynamiczny wzrost Internautów korzystających z urządzeń mobilnych tj. smartfony i tablety. Dlatego sprawdź czy Twoja strona jest responsywna. Jeśli jeszcze nie posiadasz wersji na urządzenia mobilne podejmij szybko krok w kierunku przebudowy strony.

    Wiktor Pacer
  • Łukasz Nawrocki

    Z każdym dniem coraz więcej traci na znaczeniu linkowanie na rzecz optymalizacji. Nie oznacza to jednak, że linkowanie wciąż nie jest ważnym elementem pozycjonowania strony internetowej.

    Łukasz Nawrocki
  • Wiktor Pacer

    Zazwyczaj domenę przedłuża się o jeden rok. Jeśli Google dostrzega, że właściciel jest pewny swojego biznesu w przyszłości – jeśli domena jest wykupiona na kolejne 5 lat, wyszukiwarka premiuje takie strony wyższymi pozycjami. Ważność domeny (renewa date) można sprawdzić bez logowania na stronie: https://www.whois.net/

    Wiktor Pacer
  • Łukasz Nawrocki

    Strona internetowa bez wysokich pozycjijest jak zakup bilboardu. W lesie. Może być najwspanialszym bilboardem na świecie, ale praktycznie nikt go nie zobaczy. Pozycjonowanie przeniesie Twój bilboard obok Autostardy.

    Łukasz Nawrocki
Back to Top